Ett år sen, skriver ett nytt inlägg

För exakt ett år sedan skrev jag det sista inlägget som gravid.. Det var en spännande tid, full av förväntan och undran.. "hur ser hon ut?" "Hur mycket väger hon?" "Undra hur förlossningen går".. många obesvarde frågor var det. Nu sitter jag här.. ett år senare och har alla svaren i min hand och längtar tillbaka till ovissheten..
Hon var vackrast, hon vägde 3095 gram och förlossningen tog 2h 17min efter att de satt in värkstimulerande medicinen för att starta igång det hela.

Ultraljud


Nyfödd


Ett år senare


Grattis min älskade prinsessa

Kommentarer
Postat av: Chanto

lätt att tar härliga bilder då man har härliga barn... ;)



grattis till lilltjejen...

2010-01-14 @ 09:28:51
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Jennely

Grattis till lilla prinsessan :)



Svar på de du skrev på min blogg; alltså, helt sjukt att de skäller ut Kim för att du är sjuk, men som du säger, en del har verkligen ingen förståelse för andra om de inte varit med om samma sak själv, det är trist och enormt drygt men det är bara o bita ihop. Hoppas han kan följa dig till läkarn som stöd så du får veta varför du aldrig får vara riktigt pigg.

2010-01-14 @ 12:42:34
URL: http://blogg.vk.se/Nenny
Postat av: Anita

sötungen :)

2010-01-14 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0