Födelsedags fikat för prinsessorna Dahlberg!


Klockan pep 8.00 i morse, jag klev upp på en gång och fixade disken. Sedan gick jag in i sovrummet och kittlade upp min morgonmuntra älskling Kim. ♥ Han klev upp, vi fikade sen började vi röja det sista som vi lämnat igår kväll.

10.40 for han och Jonathan iväg till Coop Forum/Hm och shoppade, dels till tårtan men också lite presenter till tjejerna. Han kom hem runt 12, började med chokladkakan och tårtorna. Jag hoppade in i duschen, Anita, Ida och Robert kom vid 13.30 så syster yster slog in tjejernas presenter och Jonathans bil.

Runt kl 14 kom barnens gammel mormor/morfar, farmor/farfar och farbror tobias förbi och barnen började öppna alla sina presenter! Dem fick jätte mycket saker och fina! Felicia var jätte nöjd med sina gåvor :) Cornelia blev riktigt förtjust i en gul Volvo c30 tror jag det var, "brrrrrrrrrrrrr" har hon låtit och kört omkring med. Efter det så tände vi ljusen på tårtan sen var det fika för hela slanten!
Lillill och Nenne kom en snutt efter det, kanske runt 14.40 så då fick tjejerna mer presenter =) Felicia fick en Pony med tillhörande Älva tror jag och Cornelia fick en stor mysig Nasse. Jätte fina saker :)

Då gästerna farit hem lekte barnen med sina saker medans jag och Kim sjönk ihop i soffan hehe

Lite Bilder
Felicia 3 år

Jonathan Prinsessan! 

Försökte ta ett fin kort på födelsedags barnen, men det gick dem inte riktigt med på så resultatet blev:


Haha, surpuppan!

Söta prinsessor

En nästan lyckad bild.. om hon ändå hade suttit stilla!

Det kommer bild på presenterna imorgon.

Tack alla som kom för att ni gav oss, framför allt barnen en underbar dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anita

Tack för inbjudan och tack för det goda fika ni gjort mums.

Kram

2010-01-24 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0