Horoskop för Jungfru, IKEA, Dataskärm, Felicia 3 år!

God eftermiddag!
Oj, ser att färgen på texten är röd just nu, men hoppas de går att läsa i allafall!

Idag har varit en lugn dag, förutom i morse då jag bad en stressad Kim släcka lampan efter sig i klädkammaren :P
Han for med Jonathan och Felicia till förskolan sen åkte han till jobbet.
Där blev Fifi firad av förskolebarn och fröknar, hon fick ha en prinsesskrona på sig under mellanmålet och sen fick hon 3 ballonger (1 för varje år) samt en liten present av dem som innehöll ett lejon! Han hämtade dem på sin lunch vid 14.30 och tur va då det! Känner mig inge pigg idag heller, nästan lite värre än igår faktiskt.. ska hoppa in i duschen om en stund.

Jag vaknade av Cornelias rop på mamma vid 13.30 idag.. Då hade hon slitit av sig blöjan och kissat i sängen den lilla busan! Så jag satte på henne en blöja, bytte i sängen och medans jag gjorde välling så lekte hon på sitt rum. ♥ Efter det har hon lekt med en massa leksaker i sin säng :)
Sen har jag bara legat och vilat.. Barnen kom vid halv tre, men de har suttit och spelat dator så det har varit ganska lugnt hittills. Just nu sitter Jonathan och sminkar Felicia i köket, de ska ändå bada om en stund hade jag tänkt medans jag fixar middag. Det finns kvar korvstroganoff sen igår så jag behöver bara koka lite ris.

Ska kika på Ikeas hemsida om de har nått fint skrivbord till Jonathan.. Vi har skärmar, dock inga flatscreens, så de måste va en som en 'fet'-skärm ryms på och då ska de finnas plats att rita, så småning om göra läxor på också.. så vi får väl se vad jag hittar. Kan ju sätta ut bilder sen på de jag finner..

Min lilla prinsessa Felicia fyller hela 3 år idag! ♥ Tänk så fort tiden går. På lördag är de ju kalas/födelsedagsfika som i öppethus från kl. 13 och framåt, tänkte påminna er som glömt :P

Ska hoppa in i duschen innan mina wildlings ska bada.

Kram




Your Love Horoscope (Jungfru)

The past is taking a role in the present when it comes to your love life, Virgo, and today this will reach an intensity that may be uncomfortable. Whether you are single or attached, this issue from the past is manifesting itself for a reason, so you may want to take a minute to reflect on its higher purpose in your romantic goals. Now is a good time to get rid of the clutter from your history, and toss any emotional baggage you may have been carrying. Nothing is more refreshing than a clean up from the inside out, and today you will be reminded how important to your future those lessons from the past really are.
 
(Källa: http://apps.facebook.com/dailyhoroscopeapp/?n=1&campaign=878 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0