Livlös

Alla reserver av energi är förbrukade... vad gör man då?
Har legat i sängen hela dagen, orkar inte höra nånting, orkar inte göra nånting och orkar inte bry mig om nått. Barnen har bråkat varje sekund idag, Kim har fifflat på med renoveringen för att få de klart så vi kan lägga in golvet imorgon. Tur att de va jag som var motiverad i början då han helst gjorde så lite som möjligt med renoveringen nu när de är han som är motiverad och jag inte bryr mig längre, då har jag i allafall hjälpt till för att då de färdigt till imorgon.

"En macka en macka!!!!!!" är de en unge som skriker, slår aldrig fel. Så fort jag säger att de är sängdags är han hungrig, trots att han precis har ätit.. allt för att få va uppe i 5 minuter till. Men inte ikväll, ikväll får han skrika tills han somnar eller blir hes för nu är det slut med de dumheterna. Tyck att jag är en elak mamma då, jag bryr mig inte för då känner du tydligen inte min son heller. Han väckte precis Cornelia med sitt jävla skrikande. *Suckar*

Så mycket grubblande, så många tankar. Det känns som jag kvävs, som att nån håller en kudde för ansiktet för att kväva mig och allt jag kämpar för är ett enda andetag som skulle göra att jag kan fortsätta kämpa istället för att falla livlös till golvet.

Jag har konstant huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0