SATE VAD LESS JAG ÄR! (Känsliga läsare varnas)

UUUUUUUGH!
Jag är så tokless detta totala kaos här hemma så snart går jag ut på baksidan och begraver mig djupt ner i den kalla snön naken, det känns så himla mycket trivsammare än att vara här inne i denna jävla röra! Jag känner mig så arg och irriterad hela tiden, men de är inte så konstigt med tanke på hur ogrejligt det är just nu. Jag går och retar mig på allt, jag hatar allt just nu och om en stund hatar jag allt och lite till ännu mer ska ni se! Just denna sekund känns det som att de där jävla rummen aldrig kommer att bli klar och med tanke på våran tumme mitt i handen så blir de säkert så också eftersom de ska in ett jävla satans klickgolv också! Men innan det roliga projektet så ska vi laga till det där jävla golvet som klåpare till byggarbetare sket i att göra jämt eftersom de ändå bara är en klädkammare. (#¤%&/ morr)

suckar..

Vad lessen jag blir...


Kommentarer
Postat av: Chanto

hehe.. okej.. mycket att göra med andra ord.. lycka till med renoveringen..

2010-01-07 @ 18:59:42
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0