Stackars Kim ♥


Hans telefon gick sönder idag.. Så han for nu för att köpa en ny på expert då de hade kampanjpris också. Huvudsaken den fungerar..

"Samsung GT-C3050 Midnight black
Smidig GSM-telefon med stor färgskärm, utskjutbar knappsats, MP3-spelare och expanderbart minne.
 
En telefon för dig som sätter stil och funktionalitet i första rummet. Med sin tydliga 2" display och den utskjutbara knappsatsen får du en liten telefon med stora möjligheter. GT-C3050 är utrustad med alla de nödvändigaste funktionerna för underhållning och kommunikation. Med VGA-kameran tar du bilder eller spelar in film. Telefonens MP3-spelare hanterar uppspelning av de flesta musikfilerna och med ett extra minneskort kan telefonens lagringskapacitet utökas till hela 8GB. Musik, bilder och filmer överförs enkelt mellan telefonen och en dator via USB eller Bluetooth.
  • GSM-telefon med Quad-band
  • USB och Bluetooth
  • Extern minneskortplats
  • MP3-spelare och FM-radio
  • 2" Färgskärm, utskjutbar knappsats
  • VGA-kamera med videoinspelning "

  • Ordinarie pris 890:- men kampanj erbjudandet gör att den bara kostar 599:-.

    Sen hittade Jonathan min också.. "Men jag packade ner den i stugan" sa han, sen försvann han och kom tillbaka med min mobil i ena handen och necessären i den andra! ♥

    Kram


    Kommentarer
    Postat av: Chanto

    hehe.. se jämnt ut så om jag somna med blött hår..

    2010-01-23 @ 11:27:23
    URL: http://chanto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0