Blommning och feber

Halloj!
Fick feber i förrgår, har det fortfarande. Snorig, ont i halsen och ont i kroppen har jag också. Cornelia har också feber, runt 40 grader. Felicia är hostig. Så Kim vabbar, han är hemma imorgon också tror jag men sen borde de vara så pass okey med mig så han kan jobba de sista dagarna innan semestern'.

Jag såg igår att planteringen jag och barnen gjorde i fredags måste ha gått bra, för de hade redan kommit upp små gröna saker. Sen omplanteringen jag gjorde av Orkidén för 2v sedan blev också lyckad för nu blommar den :)
Gräslök - Tomat - Ringblomma
Gräslök Tomat Ringblommor
Orkidén

Ska lägga mig i ett varmt bad, sen gå och vila en stund.

Kram



Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: ja tänk vad lite färg kan göra så stor skillnad...

2010-05-11 @ 17:47:16
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Anna A

Tråkigt att ni är sjuka :( Ni får krya på er!!



Va roligt att plantera med barnen, tror jag måste göra det med Tindra också! :)



Kram!

2010-05-12 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0