Ikea home planner bla

Hejsan!
Under dagen har jag gått omkring och funderat över hur man kan fixa till i barnens rum... Tragiskt nog så insåg jag helt plötsligt hur små rum de har, de rymms knappt nånting. Jag fifflade med Ikeas Home planner, sätter in några bilder.

Idé till Jonathan och Felicias rum:
   

Idé till Cornelias rum:
   
 


Funderar på att måla rummet i en liknande färg som denna, samt sätta en vit fondvägg.. men vi får väl se.

Alla här hemma har mellan 38-40 graders feber. Inte kul alls, vi som nyss var sjuka. :(

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart hittade du IKEA Home Planner? Jag hade det förut, men nu hittar jag det inte.. hittar bara det man kan göra kök med.. [email protected]

2011-02-12 @ 12:23:01
URL: http://l-lord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0