Skriver ett litet inlägg

Halloj!

Jag har börjar skriva en annan blogg också, som riktar sig mot det jag tycker är roligt. Det är en blogg som jag skriver för min egen skull för att kunna följa min personliga utveckling och stil. Den handlar om inspiration, inredning och shopping just nu - känns lite annorlunda att blogga i lugn och ro om de jag tycker är intressant. Inte för att familjelivet är ointressant, tvärt om! Bara de att jag behöver ett litet andrum där jag bara får vara och det fann jag med den bloggen.
I den här bloggen skriver en stressad och glad trebarnsmor, i den andra bloggen skriver en annan sida av mig som mer eller mindre är född på nytt. ♥

Adressen till den kommer lite längre fram, just nu bygger jag upp lite läsning för er så det finns tillgängligt sedan.

Nu tillbaka till vardagen!

Barnen har kommit hem. Mamma och pappa var och hälsade på en stund och lämnade några betongborr saker, bara ett problem och de är att vi inte har en borrmaskin som orkar dra in dem haha. Den vi har orkar i stort sett inte ens dra in en skruv i trä, så ni ser problemet. Men mamma skulle höra med L om vi fick låna hennes borrmaskin, annars får jag gulla med A så kanske hon kan fiffla med deras när hon kommer på torsdag :) Jag sitter och funderar på var jag ställde mitt glas med bamyl, jag hade det nyss.. nåja, det dyker väl upp!
Middagen är på gång, de blir grillkorv i ugnen och friterad pommes. Tror vi ska värma lite grönsaker till det också, brocoli går alltid hem hos barnen så de får de bli! Har inte riktigt tid att sitta här just nu, får uppdatera mer sen! Men jag lägger in lite bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0